duminică, 29 iunie 2008

I'm back!!! Acum, cand apele sunt ceva mai linistite... Dupa o campanie nebuna... Am inceput treaba la Primaria Capitalei!

Dragii mei, daca vreunul dintre voi si-a facut iluzii ca a scapat de mine... s-a inselat amarnic. :) Revin astazi, alaturi de voi, cu scuzele de rigoare pentru absenta mea din blogosfera, destul de indelungata. Dupa o campanie nebuna, dar cu un final superb, alaturi de actualul Primar General al Capitalei, domnul Sorin Oprescu, am simtit nevoia sa ma odihnesc. Si, evident ca... n-am reusit inca. :) Ne-am mutat la primarie, inca nu avem birouri, insa ne-am apucat de treaba. Din aceste motive si altele, ceva mai personale, nu am reusit sa mai scriu nimic pe blog. Sper sa nu se mai intample. Sper ca in aceasta saptamana sa ne gasim locul in cladirea care a fost ocupata pana acum de regimul basescu si apoi, sa va pot tine la curent, asa cum obisnuiam, cu programul, cu materiale si cu poze de la diversele evenimente, la care va participa primarul independent. Pe mine ma veti gasi pe aceeasi ramura, cea a relatiei cu presa. Si, pentru ca uneori continuitatea este buna, voi lucra in aceeasi formula ca si in campanie, cu doua fete minunate, Marie Jeanne Ion si Nadina Nedelea. Desigur, in colaborare cu biroul de presa al Primariei Generale. Asta pentru ca Sorin Oprescu nu si-a inceput mandatul cu persecutari si concedieri, asa cum deja pariau unii. Cei care trebuie sa se teama sunt doar incompetentii. Atat! In rest, este loc pentru toti cei care isi fac datoria fata de bucuresteni si nu fata de "stapanii de la partid".

Acestea fiind spuse, va pup, va imbratisez si va promit ca voi incerca sa fiu ceva mai prezenta in blogosfera. Acum ma duc sa vad un film, sa mananc inghetata si sa stau in varful patului.
Astazi nu merg la primarie! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu