miercuri, 21 mai 2008

Am inaugurat cafeneaua La independentu’


Buna seara dragilor. Am inaugurat astazi impreuna cu independentul nostru Sorin Oprescu, locatia pe care o vom folosi in aceasta campanie, pentru conferintele de presa si intalnirile cu electoratul, cafeneaua "La Independentu'". (foto Rompres) Sunteti bineveniti la o cafea si o vorba cu echipa si desigur, atunci cand se poate, cu viitorul primar al Capitalei, in strada Mihai Eminescu, nr. 89, sector 2, Bucuresti.

Inaugurarea am facut-o impreuna cu jurnalistii, in cadrul unei conferinte de presa. A fost o atmosfera foarte placuta si relaxanta. Cel mai mult m-a bucurat afirmatia unuia dintre ziaristi: “Super. Ma simt ca acasa, aici la voi. Bravo!” Independentul a facut desigur si cateva declaratii, una dintre ele referindu-se la Traian Basescu. I-a transmis acestuia ca in cazul in care are ceva sa-i comunice, sa o faca prin intermediul candidatului PD-L la primaria Capitalei, Vasile Blaga, care ii este contracandidat. Seful meu a tinut sa precizeze ca nu va mai raspunde atacurilor venite din partea sefului statului.

"Eu doresc sa respect legea, Constitutia, chiar daca altii nu o respecta. Nu am sa mai fac niciun fel de comentariu in legatura cu asertiunile facute de domnul presedinte. Daca va avea ceva sa-mi comunice ii va spune probabil domnului Blaga. Eu voi discuta cu domnul Blaga pentru ca suntem contracandidati pentru aceasta functie ( de primar general-n.r.) si putem sa ne lamurim intre noi", a afirmat independentul. Se referee desigur, la afirmatiile lui Base din cadrul unei emisiuni care a avut loc luni seara, la Realitatea TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu