luni, 19 mai 2008

Florin Piersic: Sorin Oprescu rămîne pentru mine, modelul bărbatului roman, care îşi pune sufletul în palmă pentru cei ce-l înconjoară!


Mai demult, într-o emisiune o aveam invitată pe colega mea de promoţie, minunata mea prietenă, regretata, Leopoldina Bălănuţă!

Ea, atunci, a spus ceva ce mi-a plăcut tare mult: “Legătura între profesii este extraordinară! Dar, parcă niciunele nu se potrivesc ca aceea dintre doctori şi artişti!”

Eu am întărit spusele ei:”Da! Aşa este! Doctorii îngrijesc şi încearcă să vindece suferinţele, trupul pacienţilor lor, iar artiştii se adresează sufletului şi minţii spectatorilor lor”.

Şi-atunci l-am pus în frunte pe doctorul, director atunci al Spitalului Municipal, cel despre care astăzi, fac vorbire: Doctor Sorin Oprescu. Om, cu “o” mare, generos, gospodar, săritor, dăruit profesiei sale şi mai ales celor care au atîta nevoie de înţelegere şi ajutor!

El a fost, este şi rămîne pentru mulţi şi pentru mine, modelul bărbatului roman care întotdeauna îşi pune sufletul în palmă pentru cei ce îl înconjoară.

Ce-ar trebui să aibă mai mult decît acest mare DAR, pe care i l-a dat Cel de Sus?!! Sunt bucuros să îl cunosc, să îl încurajez, în dorinţa Lui de a încerca să înflorescă Bucureştii şi pe cei ce-l locuiesc.

FLORIN PIERSIC,
actor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu